1/2/13

Στο άδειο μου πακέτο



Απορροφημένος
κοιτάζω με απόντα μάτια
απρόσκοπτη η απόλαυση
στα δάχτυλα μου καίει το τσιγάρο
σπείρες καπνού εικόνες στον αέρα ζωγραφίζουν
είναι όπως οι σκέψεις στο μυαλό μου
γύρω μου δε βλέπω τίποτα
μονάχα το φως της πυρκαγιάς μέσα μου

στιγμές  ονειροπόλησης και αβεβαιότητας
τα χέρια ψηλότερα κι από βουνά
τον ουρανό να αγγίζουν
σαν τον καπνό από το τσιγάρο μου κινούνται
ανάμεσα στα αστέρια σε ψάχνουν
δε σε βρίσκω    που είσαι?
δε βλέπω        δε σε βλέπω

το τσιγάρο ξαφνικά σβήνει
δεν πεθαίνει όχι
αιωρείται ο καπνός
στα χείλη μου μέχρι να χαθεί
μεγάλη ήταν η χαρά μου
οι πόνοι και οι απογοητεύσεις μου
σαν τον καπνό ήταν
ήρθαν και έφυγαν
μονάχα εσένα γυρεύω ακόμα

το τσιγάρο τελείωσε
δεν υπάρχει καπνός στο μυαλό μου
μόνο τα κουρασμένα μου μάτια
το άδειο πακέτο στη δεξιά τσέπη
και εσύ σα λεκές στην καρδιά μου.